Balklänning season 2, episode 4

Go'kväll!
Känner att jag har hasat efter med bloggande, ursäktar för det. Gör inte så mycket utöver skolan och dansen just nu, hinner inte mycket mer. Skyller bloggminskningen på att jag inte har så mycket att skriva om på den kreativa fronten.

Idag var jag dock ledig och hann därför komma ikapp lite på balklänningen! Idag har jag alltså sytt veckan på dekorbandet, pressat en massa och klippt ut resterande foderdelar. Det går frammåt, sakta men säkert! Tjuvstartade på en väska igår också (inte till balklänningen), fastän jag inte borde dra igång fler projekt just nu...Den får helt enkelt bli ett reservprojekt när tid ges. Som sagt har många idéer på gång, men beställning är ändå välkommna!:)

Nästa gång jag syr på balklänningen, är det dragkedjans tur så att jag kan prova klänningen riktigt och eventuellt sy in den lite upptill. I helgen jobbar jag så klänningen får vänta...Men tiden kommer förhoppningsvis:)
Ha det nu så bra allihopa!
//Katti


Kommentarer
Postat av: Erik

Du skolkade, inte var ledig^^

2009-02-28 @ 10:29:18
URL: http://blogg.meldanya.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0