2009-2010

Att välja kalender är en viktig sak för mig. Du ska stå ut med den där lilla boken som säger åt dig vad du ska göra i ett helt år! Utseendet är avgörande för hur pass irriterad du ska bli över dina läxor eller framtida tråkiga möten. Varje år, ett par veckor innan den nya terminen börjar brukar jag därför besöka alla bokhandlar i området för att få den finaste och mest praktiska kalendern. I år hittade jag dock ingen kul, så jag provade att söka efter en på nätet. Fick bättre träff än väntat! Hittade en hemsida där du kan designa din egen kalender! Piffigt värre. Så här blev mina testkalendrar:



Hemsidan: personligalmanacka.se


Kommentarer
Postat av: Line

Tuuuuuff!

2009-08-05 @ 00:35:11
URL: http://flenkan.blogg.se/
Postat av: Ina

Haha cool. Jag beställde en sån igår faktisk! En blå med de två blommorna :D I LIKE!

2009-08-05 @ 07:59:56
URL: http://meraina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0