Söndag

Go kväll!
Varit dålig på att skriva nu i några dar. Haft fullt upp. Som plåster på såren kommer här en snabb-resumé av min vecka:
Måndag: Jobb, plus fixa klänning till en kollega
Tisdag: Ledig. Shoppade med Tova, Ellen och Alex.
Onsdag: Jobb. På kvällen var det avskedsfest för Becci (amerikanskan).
Torsdag: Jobb.
Fredag: Jobb. Kvällen spenderades med brorsan och hans kompisar på en uteservering.
Lördag: Jobb. Nöjesmätaren fylldes på senare;  Dans med fina människor samt träff av gamla gymnasiekontakter.
Söndag: Jobb.

Som ni ser kommer jag bli väldigt rik, haha. Mina fötter mår dock mindre bra. Och nu är det dags att avsluta igen, sängen väntar. Morgondagen bjuder på jobb!

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: trullan

Hej

Hmm så den delen av lördagen som involverade mig räknades inte va?

Syns snart hoppas jag :D

2009-08-10 @ 11:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0