Nitad Platå

Hej!
Det var ett tag sen jag skrev här sist..Började inse att de där med dagliga inlägg var svårt att hinna med tillsammans med allt som sker ju nu. Så tyvärr kommer det nog bli färre inlägg här en tid framöver, med undantag för perioder då jag spär på lite grann. Som ni ser har bloggens "arkiv", "senaste inlägg" m.m hamnat underst på sidan. Inte så bra. Men för att kompensera har jag satt in en liten musikspelare brevid, så nu kan ni även ta del av min musiksmak när ni besöker bloggen :P. När jag får tid över ska jag fixa upp arkivet och musiken till högerkanten på sidan igen. När jag loggade in på bloggen idag såg jag att jag hade en kommentar från självaste Lina Qvist (duktig modedesigner) under inlägget om symässan. Jag får be om ursäkt för att jag skrev att det var symässan som anordnade modevisningen. Det är Lena som ska ha credsen! Gå in på hennes hemsida vetja! Väldigt snygga kläder. Klicka här.

Sen sist jag skrev har jag hunnit se Katedralskolan spex, sytt på balklänning (upplägget pågår, ny episod kommer vid nästa arbetstillfälle), redovisat projektarbetet, haft en del prov, jobbat och idag har jag klippt mig. Hunden min har också hunnit bli frisk som tur är. Tiden bara springer iväg just nu så jag har inte riktigt ro att sätta mig och blogga varje kväll. Men lite inlägg då och då kan inte skada. Och så bli inläggen lite mer händelserika!

Som sagt, var hos frisören i eftermiddags. Påvägen dit passerar man oundvikligen ett par skoaffärer (Om man tar den närmaste vägen vill säga. Lat som jag är så hade jag inga planer på att promenera ett par extra metrar. "Straffet" kom ganska snabbt. Jag sögs helt plötsligt in i både scoretts butik och Biancos. Och nu är jag såld igen. Ögonstenen denna gången var ett par platå gladiatorsandaletter. Med nitar! De är dessutom vackra att ha som prydnad...Man får dock tänka på vad man har till dem. Kort kjol = nono. Slimmade stuprör/tight = Fullträff..Lönen kommer nästa vecka och det tackar vi för!

Ha en bra kväll!
//Katti


Kommentarer
Postat av: Ina

De var jävligt snygga. Hade nog också köpt de om jag hade kunnat gå i så höga! :P

2009-04-21 @ 19:08:00
URL: http://meraina.blogg.se/
Postat av: katti

visst var dem?!:D blir till att öva..

2009-04-21 @ 21:29:24
URL: http://stilikt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0