Stress

Go kväll!
Får börja med att be om ursäkt för mina dåliga uppdateringar. Ikväll blir det tyvärr inget annorlunda :/. Väldigt stressig kväll. Kemiprov imorgon så håller på att plugga som en galning. Till på kuppen har vovven blivit sjuk så just nu är han hos vetrinären med mamma och pappa :( Magen som krånglar, för mycket märgben. Hoppas på att de kan göra honom bättre snabbt så han slipper ha ont :(.
Måste försöka fokusera på kemin nån timme till nu! Megaprov..Återkommer när jag får mer tid i vardagen igen.
Ha det bra!
//Katti

Kommentarer
Postat av: Trullan

Sorry för att hunden mår dålig.. Känner mig lite skyldig :S O kemin kommer gå bra :)

2009-04-15 @ 20:04:44
Postat av: Trullan

Sorry för att hunden mår dålig.. Känner mig lite skyldig :S O kemin kommer gå bra :)

2009-04-15 @ 20:04:55
Postat av: Ina

Okej, vad bra :)

2009-04-21 @ 14:59:17
URL: http://meraina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0