Sol och isglass

Go kväll!
Solen skiner fortfarande! Åh, vad jag blir lycklig av det här vädert! Kinderna hann tillochmed att bli lite lätt solkyssta idag när jag satt ute på trappen och pluggade kemi. Gasformler i solen kan aldrig gå fel ;). Idag blev mest en chilldag. Dagen efter festdag brukar det bli så. Det blev LTH efter pexföreställningen igår. Pexet är över nu, lite sorgligt, men gud vad kul vi hade! Bra jobbat, alla!

Åt även årets första isglass med Michelle i solen idag! Efter det blev det en grillad korv och en runda med hunden, som för övrigt också njuter av vädert. Vi brukar sola tillsammans, han och jag. Måste se rätt roliga ut, båda sitter med näsan upp i luften och andas in vårdofterna. Hoppas vädert håller i sig!

Nu är det påsklov! Blir nog inte mycket slapptid denna veckan, men det gör inget. Det mesta inbokade är kul saker. Lovet invigs i övermorgon med Glasskulturen och Ina. Ska bli kul! :D. Ska också hinna med att jobba 2 dagar av lovet, plugga inför kemislutprovet, bio med kusinen, sy klart balklänningen, fixa balskor och fixa tyg till studentklänningen. Känns inte helt omöjligt!

Ikväll kilar jag nog hem till mina bästaste Åse. Lite kvalitetstid med Sing Star som gäller :). Mys.

Ha en bra kväll!<3
//Katti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0