Lundadag

Hej!
Kom precis hem från Lund. Denna dagen har jag spenderat med Ina. Agerade personlig coach när hon delade ut sitt cv lite överallt. Efter det hade vi gjort oss välförtjänta av en glass. Blev en Lundaspecial (3 kulor kulglass plus mjukglass med sylt). Det gäller att inviga glassäsongen rejält! På vägen hem hoppade jag av vid Nova och gjorde en snabbransakan. Jag hade skosug som tusan. resultatet blev två par nya balerinaskor från Indiska, ett linne och en spetsblus, båda från Lindex. Inte de vanligaste guldgruvorna på mina shoppingrundor men man ska inte underskatta dessa affärer. Letar man så hittar man!

Ikväll blir det kemiplugg. Mindre kul men nödvändigt. Imorgon är det balklänningen som gäller, Joy joinar också:). Nån mer som vill ansluta sig till syjuntan imon? Vi börjar efter 10.

Ha det bäst!<3
//Katti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0