GarderobSTÄDNING

Afton!

- Mamma, jag håller på att städa min garderob
-Vad bra! Släng nu rejält.
-Det fanns en anledning till att jag sa städa och inte sortera..

Så lät det vid middagsbordet ikväll. Men jag har varit duktig, jag har sortera ut ca 10 plagg. Kännde att det var dags för vårskiftningen (Ta ut vinterkläderna från garderoben i mitt rum och byter dem mot vårkläderna från garderob nummer 2) och ett par plagg hamnade hos UFF på vägen Hann med att sortera ett par klädesbackar under sängen också men byrån tar jag tag med någon annan dag. 

Det är  faktiskt ganska kul att städa garderoben (om man bortser från alla kläder som måste sorteras bort för att man inser att man nog inte har varit så aktiv med träningskortet trots allt). Hittade ett par plagg som jag alldeles glömt bort, nästan som gratis shopping! Punktröjan nedan köpte jag i vintras. Lät den hänga i garderoben för att den var för kall för att användas då. Jag glömde bort den men idag, tada, en ny tröja! Kommer ihåg hur glad jag var när jag hittade den, åh <3. Så krisar det i plånkan; städa garderoben! Medan jag höll på att plocka in kläder i garderoben insåg jag att jag har något för blusar denna säsongen. Tror jag börjar bli trött på mina t-shirtar. Det går i vågor det där.

Imorgon blir det ännu mera kläder, eftersom jag jobbar. Hoppas på mycket folk! Nu är det läggdags!
Sov gott!<3
//Katti  

Lite kär igen


Ett smakprov från årets blusinköp

Kommentarer
Postat av: Ina

Jag tyckte den var bra :D Dock mest för att det var orginal-boysen med ;D mmhm!

2009-04-13 @ 11:09:51
URL: http://meraina.blogg.se/
Postat av: Ina

De kurserna verkade faktiskt ganska intressanta. Två av de i alla fall.. Haha! Men har du sökt? :)

2009-04-13 @ 18:55:49
URL: http://meraina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0