Exem i fingertopparnas blod.

Har haft kreativitetsug i flera dagarna nu, men tiden räcker inte. Men lovet närmar sig och då ska jag göra tid för mina känsloutlopp. Efter en ganska lång period av idétorka ramlar inspiration nu in från alla håll och kanter. Vet inte vad allt kommer ifrån, bifogat i en fil tillsammans med vårkänslorna kanske? Senast idag kom jag på en klänning som jag ska göra. Medan klassen var i full gång med en het debatt på religionslektionen satt jag i min lilla egna värld (måste sluta med det, halkar bara efter) och tänkte på min klänning. Gjorde en snabb skiss på den i skolblocket, där anteckningarna från tavlan skulle stått. Ska fixa till skissen i mitt nyinhandlade skissblock i kväll. Resultatet kommer antagligen upp under veckan:). Till helgen drar jag ut på tyginhandling till beställningarna och till mina nya kreationer. Ska bli härligt att träffa alla fina vårtyger^^,. Ge mig lov NU!

Förresten gå in på http://www.cosanostrainc.com/. Snubben från P.R. Om ni inte gillar kläderna kan ni alltid lyssna på den underbara låten i bakrunden. Har sidan uppe lite då och då bara för låtens skull. Någon som vet vad den heter så får ni gärna säga till:).

Kommentarer
Postat av: Trullan

Hej!! Men katti du kan inte strunta i din favorit lektion bara sa dar :P;) Jag mennar sitt o gor dinna skissar pa nagon lektion du hatar i stallet :P
Om jag har tid gar jag in pa sidan i kvall!

2008-03-14 @ 01:03:37
Postat av: Katti

Favoritlektion?knappast^^. Designen slår allt

2008-03-14 @ 10:33:13
Postat av: Vojjan

haha så du e inte en riktig pluggis under lektionerna? ;) haha

inspirationen vet vi nog var den kommer ifrån ;P

behöver du lite extra så finns alltid ett sjukt gäng... typ kompisar? :D men kläderna kan kanske se lite läskiga ut efter all den inspirationen? :P

2008-03-18 @ 19:35:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0