Livet leker

Nu var det längesen jag skrev igen. Här med avsätter jag mig titeln som bloggare, skulle mer kalla mig då-och-då-skrivare. Vilket jag egentligen inte vill vara, men tiden räcker inte till. Det händer så mycket underbart i mitt liv just nu. Jag har fått ett fast helgjobb, kommit igång med beachträningen, fått kläd-beställningar och -förfrågningar, har världens underbaraste vänner och körkort på gång. Jag är dessutom alldelse upp över öronen nykär i min fina pojke. Du är Underbar! När min Åse kommer hem från USA är jag totalt komplett.

Angående kläderna, som jag egentligen ska skriva om här, så knatar det också på. Håller som sagt på med en klänning som fina Lina ska ha på sin 25-årsfest. Hade sista provningen igår och den satt verkligen perfekt på henne, en underbar lättnad. Ska bara fodra den och fixa klart underkjolen sen är den klar. Lägger ut en bild nästa vecka.

Ha det bäst allihop!Glöm inte njuta av vädert! Beroendeframkallande.


Kommentarer
Postat av: Vojjan

yay! (jag räknas väll in som en av världens underbaraste vänner?) :D
btw, körkort = danmark = sprit = fest = nääääjs! :D

2008-04-24 @ 18:10:49
Postat av: Katti

Haha, Klart du gör! Varför tveka?
Jäpp, Dänmärk, here we come:)

2008-04-25 @ 10:02:49
Postat av: Michelle

Jag är lycklig för att du är lycklig!

2008-04-25 @ 23:15:16
Postat av: Katti

Tack vännen:)

2008-04-25 @ 23:26:41
Postat av: Trullan

Hej vannen.. kanner mig speciell nar du skiver om mig sa dar helt sjalv.! och snart kommer du bli helt hel.. snart kommer ja hem. Men forst en liten trip till South Carolina, bada o sola. Mohaha ja kommer vara rod nar ja kommer hem. Sla de..

2008-05-22 @ 16:50:36
Postat av: Katti

Du ÄR speciell:)

2008-05-23 @ 22:38:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0