Kate Moss för Topshop...Igen

Såg den nya höstkollektionen från Kate Moss på Topshop. Får säga att jag än en gång blev lite besviken. Den är inte unik. Ingen wow-känsla överhuvudtaget. Helt enkel förutsägbar. Skulle t.o.m våga säga att den är sämre. Jag ser ännu mindre Kate Moss i denna, och ännu mer Topshops vanliga stil. Så njaa, Jag tycker det är dags för en ny gäst-designer för Topshop.

Klicka här för att se kollektionen.


                                   Bäst                                                                         Sämst
Leather Jacket with ZipsTank Jumper Contains Cashmere


Kommentarer
Postat av: Michelle

Shit,alltså...hennes nya kollektion,nä.Det känns som Top Shop har typ designat hela skitet(fast Top Shop är jättebra...hm) och sen bara satt Kate Moss namn över kollektionen.För de tjänar de mycket mer på.Ne,jag är besviken.Och den där du tyckte var sämst,det håller jag med om.Den är så jävla ful att man kunde tro att om någon hade den på sig,så hade de köpt den på Maxi eller något.

2007-09-12 @ 17:12:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0