Det här är jag.

Jag tänkte börja den här bloggen med att berätta lite om mig själv. Jag är en tjej som går andra året på Naturvetenskapliga linjen, men mitt hjärta går på textil/design linjen. Det fick bli Nv eftersom den ger bättre bas att stå på, tråkigt tankesätt, jag vet. Jag satsar på att bli designer i framtiden Så efter gymnasiet får det bli nån skola åt hantverkshållet. Jag älskar mode, kläder, skor och allt som hör där till. Mellan skolpassen försöker jag hinna sy kläder & väskor. Kommer lägga ut bilder på mina små verk.
Min egen klädstil är väldig skitzofrenistisk, ena dagen kan det bli baggyjeans, andra dagen ett par svarta stuprör med ett rockigt linne, tredje dagen kanske ett par höga jeans med ett par höga klackar. Så den här bloggen kommer vissa kläder med en rad olika stilar, därav namnet.

Vill bara påpeka att jag inte är något proffs på att plåta, det kommer ni märka på mina suddiga & sneda bilder :P


Kommentarer
Postat av: the

katti, kan du inte skriva om dej själv ( din profil) så jag kan lägga dej som kontakt?!?!?!?!?

2008-01-22 @ 15:54:22
Postat av: Anonym

P.S det är michelle :P

2008-01-22 @ 15:56:48
Postat av: Michelle

Jag är bäst

peace

2008-01-24 @ 22:16:06
URL: http://thebrokenbirds.blogg.se
Postat av: Theresa

Du är duktig du! Jag vill bara uppmuntra dig genom att säga att jag är 34 år och har studerat en hel del innan jag hittade någorlunda rätt. Nu lever jag min dröm och går på Textilhögskolan i Borås! Det är ALDRIG försent att ändra sig! Lycka till i fortsättningen och titta gärna in på min sida!

Theresa

Postat av: Katti

Tack Theresa =). Funderar också på Borås sen. Kanske ses?

2008-10-26 @ 11:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0